2009-11-17 | 16:11:12

♥ 2 dar kvar till tAKiDA =)=) ♥

tAKiDa

Om 2 dar så drar jag in till Linköping för att se ♥ tAKiDa ♥ och förbandet ♥ Sonic Syndicate ♥ .
Jag har sett fram emot att se dem länge och sen kommer dem till stan, weiiiii <333.
Jag ska gå med cicci och henes syster Jessica och det ska bli dööh kul tycker jag.
Länge sen man träffade dem allt nu ;);) .
Min dröm har alltid varit att se ♥ tAKiDa ♥ och och ♥ Sonic Syndicate live ♥ .

Nu är biljetterna beställe också och sen är det bara att hämta utan imörrn eller på fredsg innan man ska åka in till Linköping och möta upp dem eller så möter dem upp mig vid resecentrum :D .
Jag ser fram emot det som in i helvete och jag kanske träffar några jag känner.
Hörde att Tessan skullr gå, men hon kommer nog inte att se mig...
Men det märks la dåå ...



Succebandet från Ånge ger sig ut på en Sverigeturné med en ny platta i bagaget. Alla minns väl superhiten ”Curly Sue” som var en av förra årets mest spelade låtar.


Åldersgräns 13 år.

18.00 – 23.30 ca, förband kommer att uppträda.
Dörrar 18.00
Förband 19.30
Takida på scen 20.30
Biljett 350:- + ev avgift

ang takida & sonic syndicate ....






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: