2009-12-27 | 20:21:45

oroligheten växer......

Svar till kommenteraren från bajs !

Han skulle inte göra en sån sak mot mej..
Isåfall skulle han säga det om han skulle blocka mej.
Sluta sabba mitt liv..
Sabba för dej själv eller andra istället,inte mitt !
Väx upp med dej din lilla anonyma råtta !!!!!


----------------------------------------------------------------------------------------------

Till Andreas HAGGE Hagelin <33...


Bara för jag gillar dej så behöver inte allt glida isär mellan oss ...
Det känns så jävla onödigt bara..
Fall du ser detta så kan du verkligen höra av dej så man slipper all oro i kroppen.....
Jag bryr MIG fan om dej gubben <333....


-------------------------------------------------------------------------------


Idag har jag bara tat det luugnt och jag kunde inte sova inatt eller nåt...
Jag kollade på film inatt o sen somnade jag och jag hörde syrran o hennes kille Danne prata..
Sen vaknade jag efter några timmar eller minns inte....

Sen satt jag oppe ett tag o kollade mina sidor o bloggade....
Tänker på han hela tiden med ......

Annars har jag varit hos morsan o brorsan...
Har ätit mat och sen kollad på "OZ" ,men  höll på att somna dock...
Men men.....


Peace.......

------------------------------------------------------------------------------

Vad ska alla göra ikväll då??

Jag själv ska iaf inte göra ett jävla skit...
Sitta här och chilla....
Kanske glo på film eller vafan vet jag....
Får fan se vad jag orkar ....


-------------------------------------------------------------------------

Imörrn ska man kanske till NORRKÖPING med Syrran Josipa och hennes Kille Jocke....
Måste ladda buss & tågkortet med isåfall.....

Stress stresss.........



Pusss pusss........


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: