2009-12-31 | 17:41:30

♥Nyår/Nyårsafton + smällare och vänner + drix ;).♥





MIN NYÅR !
 N Y Å R S A F T O N <3.


Idag är det nyårsafton =).
Jag ska fira nyår med mina vänner och det ska bli jättekul.
Men vid 9:00 på morronen så kom Issas mamma och hämtade henne.
Det var bara Danne kvar sen och sen lånade han min dator + att vi snackade lite.
Jag fick sms av en som heter Stefan och efter det var jag tvungen átt sova lite för jag hade så ont i huvudet och helvete.

Senare sen så drog jag ner till morsan och käkade mat och efter det så satt jag vid datorn och snackade lite med folk + att jag fick sms och sen snackade jag i telen med.

Jag trodde Danne & Issa skulle komma , men dem kom aldrig.
"Lika bra det för om de skulle komma skulle dem bara ha hållt på".

Jag camade med henne och sen en kompis till mig ifrån Motala.
Drack lite cider och öl .

Jag fick besök av syrran Josipa och hennes kille Jocke.
Sen drog vi ut och mötte min polare Figge från Linköping och sen träffade vi på Dennis alias "LOKA-Mannen" .


De smällde smäller vid parkeringen så man var ju nära på att få nån/någon på sig.

När jag och Josipa rökte på balkongen så smällde de smällare ovanförmig så Jocke var jävligt att få en på sig och det var nog en gubbe som ringde snuten , men jag tänkte göra det med + att de spelade musik som fan där uppe^^.

Kändes bara dumt när man inte hade nåt att bjuda på ;(.
Inga chips eller dricka..
Får igen nästa år..( tänkte jag då ).

Vi lyssnade på musik och snackade skit och massa mer.
Hade jättekul ;).

Sen vid 00:00 elr innan så small de smällare ..
Jag drack skumpa eller vadr det hette jag köpte på KVARNEN...
Det var jättegött och Figge och Jocke tyckte det var gayigt, men det tyckte inte jag och josipa .. *asgarv* .

Och innan det så snackade vi i telefon..
Fick snacka med någon Emil och Klinta o Fegge =)=).

Bilder kommer nu =).
Jag har fotat alla bilderna / förutom fyverkerierna.
Figge som har tat kortpå dem ;) .


Syrran och Sesan <3



Syrran och Sessan igen <3



Figge, en god vän <3



Rose, nånting<3.
Gött vare ialla  fall =)-



Brorsan Jocke <3.



test bild ifrån flaskans innehåll.
me like<3 .



Gött , som fan ;))<3.
Så såg det ut (: .



Nu kommer bilder som, Figge har fotat 2009/2010-

Vacker bild.



=) ännu en vacker bild på fyrverkerierna.



Nu har man chillat.
Nu inatt så följde jag och Figge Josipa och Jocke en bit.
Till stationen och då ringde jag Anton och sen ringde Fredrika och sen när man närmade sig stationen så ringde Stoffe mig.

Inann det så stannade de andra och jag gick vidare en bit.
Kände mig instrirrad av en uschlig typ.
Han frågade om nån hade cigg och jag sa ifrån direkt.
Sen gav Figge honom en cigg och han fick hemkört av honom.

Jag vart smått rädd att han skulle hoppa på mig för han hade dem ögonen.
Han skakade han med alla 3 men inte mig..
Han ville att vi skulle hänga med han, men då sa Jocke ifrån.

TACK BRORSAN !!!

Och sen ringde lilla Stoffe mig precis och man hörde inte ett jävla skit vad han sa-

Orkar ej skriva mer!

När vi var vid stationen så åkte polisen förbi några gånger.
Sen kom det några gåendes osv..
Han Figge hade sin dunk och sa gull i gull..
Vi små garvade åt han.
Sen ringde han till nån och då fortsatte han.

Hehe, sen ringde jag min prins och vi snackade ett bra tag.
Sen skrev Issa till mig på MSN och jag camade..
Asjobbigt osv.

Hon frågade mig saker .
Men jag sa inte så mycket och sen skrev mitt ex pontus till mig.. *suck*.

Sen gick jag och Figge o lade oss..
Hände INGENTING !
Vi pratade bara.
Sen kollade jag hans ring singnaler på mobben.
Sen ringde jag "dolt" till folk..

GOTT NYTT ÅR ALLA!!!!


UPPDATERAD/ÄNDRINGAR !!
2010-01-09


 Lots of love Blondiiiiie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: