2009-12-25 | 23:20:48

Juldagen ( 25.12.09 ).

Idag har ja varit hos mamma en hel del.
vaknade klockan 14:00
Och sedan satte ja mig vid datan och la upp bilder på bilddagboken
vid 16:00 kom syrran och Danne då fick ja en dunder kram av danne.
Sen vid 21:00 gick ja till mamma och åt igen lite julmacka å julmat samt julmust.
vid halv 10 kom ja tillbaka med lite julgodis och julmust
efter de drygade ja mig lite med dannes ex.
Och så nu ligger ja i sängen och slöar
blir la film lite senare.efter de blire la att sitta vid datan en liten stund
finns inget att göra ta katten och köra.



Jag saknar min anderas jätte mycket och just nu vill ja bara ha sommar.

För i sommar ska ja träffa han.

andereas är en underbar kille som e lite egen av sig han e inte som alla andra.De är de som e de bästa med honom.Lite synd att vi bor så långt i från skulle va bättre om vi va grannar.

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: