2009-12-13 | 07:46:13

Good Morning Biiiitches <3.

God morgon alla mina läsare och spanare ;D .




Fall ni undrar så har jag inte gått och lagt mej , fråga mej inte varför ?!! *Hihihi* .
Jag kan ens inte sova heller =( .
Nu har man allt snackat med sin älskade Andreas HAGGE Hagelin <333.
Tack för att DU finns i mitt hjärta och jag kommer aldrig att såra eller svika dej....

Du finns i mitt hjärta hela tiden och jag vill inte att du ska känna dej otrygg eller oälskad av mig...
Vill du ska känna deh trygg och älskad hos meej och jag hoppas att du gör det ?!!!!

Ne , nu ska jag sova lite så man pallar senare idag ...

Jag ska städa lägenheten och diska disken :S ....
Efter det så ska jag pierca överläppen och det är såå fett snyggt ;)..

Min syrra har det och jag vill också ha det.... *hehehe* .


Jag kommer att fixa bilder å så på det sen fall ni vill se det eller är nyfikna på det...

Naja , sussa sött alla ...

Pusss pussss så länge <33333 .






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: