2009-12-18 | 10:10:32

god morron babes...

God morron alla babes (= .




Har ni sovit gött inatt eller ?
Jag har iaf sovit sisådära inatt , men jag somnade före syrran .
Oftast äre hon som somnar före mig .. *hihihi*.

Ofta att en polare till henne och mig , vill att jag skall ta kort på henne när hon sover , haha ...
Jag vill inte vara så elak, men jag berättade det för henne sist..

Ska käka lite frulle nu hade jag tänkt så man orkar dagen enda fram till lunch .
När jag väll kommer till Skänninge så ska jag klippa mig lite julfint och sen plocka ögonbrynen...

" ... Min man vara fin får man lida pin ... "  .

Efter jag har klippt mig så ska jag hem och sen senare ska jag till " Psykologen " vid 15.00 och jag är fanimej dö seg i kroppen och sen får man se hur detta möte går...

Har såna värkar i min arm ;( .
Men jag mina mediciner vid 9:15 ca, men hoppas att dem inte börjar o släppa redan =( .

Har ont i hele hövvet med =( .

Skit samma ....






Tänker på min lilla prins Andreas HAGGE Hagelin <33..
Han har fått mig att må bra , inte alla killar / vänner som kan få mig på den braiga nivån när man är ledsen eller förbanand för då finns han intill än och tröstar ...

Men det finns några til som kan får mitt på topp ocksåå, men det får ni allt gissa er till (; .
Jobbigt att skriva upp alla namn ...

Puss pusss , ciao <333

         // M.......

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: