2009-12-27 | 06:44:57

f ö r l å å å t ;'(<33.

FÖRLÅT ;'( .

Jag gillar verkligen dej o jag hoppas att du kan förstå det ?!!
Jag vill dej inget illa eller nåt ...
Hoppas att du förstår det gubben ?!

Jag sakanr deej så sjukt mycket o sen är jag sjukt orolig över dej att du inte är inloggad på MSN.
Orolig att det har hänt dej något..

Fan att det ska bli såhära...

Snälla såra mej inte ..
Lämna mej inte...

Du betyder massor för mig..
Kom ihåg det....

Helvete om det har hänt dej något..
Om det har det så är det mitt fel...
Allt är mitt fel...

Jag har sårat dej och jag har fan gjort dej ledsen :/.

Snälla , hör gärna av dej och visa att jag finns för dej?

Skulle fan kunna dö för dej om det var så det sista jag gör på denna jord.....


Behind the scene


1 Kommentarer
bajs:

hahahahha, han kanske bara blockat dig ?

2009-12-27 | 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: