2009-12-27 | 21:41:09

.......dikter..........

den 20 februari

Du får mej att gråta och när jag tänker på dej så gråter jag ännu mer .
Bara om det va du o jag i månljuset :'(

 

 

Jag vill bara ha dej här och nu så vi kan älska..

 Bara att få känna sig älskade och inte oälskad.
Vill bara känna lycka och inte olycka.
Jag känner bara fett med sorg och hat.
Ingen jävla känlsa i något av det.
Bara press och irritationer.
OCH
Allt är fan skit,inget värde att se på.
Bara olyckligheter och idioti !
 
Bara annat att se och ta på.
Jag va inget att känna och ta på.
Bara luft och onsynlighet.
 
 
 
 
JAG VILL KÄNNA MIG TRYGG OCH ÄLSKAD!
Och
Nu är det någon annan som får känna denna lyckan .
Personligheter har olika ut av.
Behöver inte vara samma.
 Man kan älska varandra ändå.
ANNARS ÄR DET INGEN MENING ÖVERHUVUDTAGET ..
 
 
 
Du får mej att gråta och när jag tänker på dej så gråter jag ännu mer .
Bara om det va du o jag i månljuset :'( .
 
 
Du får mej att skratta och jag får dej att skratta .
Att skratta och le är ett tecken att man är glad.
Jag vill bara göra oss glada så vi kan skratta igen.
 
 
 
 
Jag vill bara möta dina läppar
och
Röra vid din varma mjuka kropp.
Bara att få gå hand i hand och känna trygghet och känlsa.
Känna sig älskad och lyckligt lottad.
 
| Mina dikter <3 |
 
KOMMENTERA TAACK...
tack och heejdå!!!!
 
Puss o Kram .....!
13:13 | Blogga det | Dikter / Noveller eller Berättelser !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: