2009-12-26 | 17:34:45

annandagen

Inatt kollade jag på film och det var "I taket lyser stjärnorna" " Fjorton suger" och "Under ytan"
och sedan gick jag och lade mig. Innan det så snackade jag i telefon med en som heter stoffe.
kollade min facebook med och halv sov.
Kollade även lite bilder med som jag inte vet så kanske jag kollade min bilddagbok med.


Hela natten och hela morgonon så tänkte jag på andereas hagelin Han betyder en hel del för mig och jag
vet inte vad jag skulle göra utan honom. Men jag ser fram i mot att få träffa honom i år.
Annars blir det i sommar.

---------------------------------------------------------------------

Mamma ringde mig klockan halv 5 i eftermiddags och frågade om jag ville ha mat.
Just nu sitter jag och syrran i soffan och pratar.
Jag mår verkligen inget bra i dag när jag fick veta dessa nyheter: Jag kan lista ut vad de handlar om.


Varför ska alla va så elaka och snacka skit bakom ryggen.
Varför kan dom inte komma till mig istället för att gå till alla andra .

enda man får när man stöttar sina vänner är skit.Jag vill bara allas bästa men de går inget vidare bra.
Jag har fått nog av den här skiten nu. Kvittar fan vad ja gör.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: