2009-12-04 | 23:41:55

4:e December 2009

Jag vaknade nån gång idag och på morgonen så tog jag mina mediciner .
Fett jobbigt är det , men jag måste tyvärr ta dem tyvärr .
Mamma kom upp till mig med pannkakor och det va vrålgött kan jag säga er...
Kändes som det va 100år sen jag åt det senast.
Till pannkakorna hade jag hallonsylt och sen glass =)=).

Jag satt vid datorn lite och sen kollade jag lite på " Andra Avenyn " ..
Snackade med syrran på MSN och sen några till ...
Men palla att rabbla upp alla ....
Sjuk seg dag idag och jag har frusit en hel del ...

Legat och tänkt på honom med och sen varit orolig utav helvete...
Trott att han hade tat sitt egna liv o jag skulle bli sjukt ledsen fall han skulle göra det ;((( .

Jag har gått på en massa med och jag vet inte vad det innebär ..
Kommer nog att vara sjukskriven enda fram till jul o nyår fall jag har sån otur som jag har nu ialla fall.

Senare idag så har jag varit på Apoteket och handlat medicin o sen har jag kollat lite i affärer..
Snackade med Moas mamma och sen en gammal hemkundskapslärare...
Hon påstod att jag såg argh eller sur ut och jag sa att jag va trött och jag var ju trött med ...

Sen handlade vi på KVARNEN och innan det handlade brorsan till mig en julklapp, weiii ;D...
Sen efter det gick vi hem och det va kyligt ute och jag småfrös men det gjoede mest ont i min arm..
Kommer lite bilder på min arm och sen själv röntgen bilderna ...

Då blev det hemgjort pizza och coca-cola zero ;) .
Kollade på Madagaskar , god jul med brorsan på 5:an och efter det såg jag på Ullared ;).
Sen efter det såg jag på IDOL och käkade Popcorn och Ostbågar och drack coca-cola Zero =))).

Sen efter en stund såå fick jag sms från Hagge som sagt Andreas...
Jag vart så glad av lycka och jag har var orolig som bara fan ..
Trodde att han va död eller nåt...
Sjuk känsla att tycka så om någon man gillar ;( ...
Drömde mardrömmar om han inatt till idag att han vad eller att en tjej tog han ifrån mig ;'((( .


pS. Skriver mera sen ...

Pösss // M .


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: