2009-12-24 | 08:00:37

♥<3JULAFTON BABES<3♥





Idag är julafton och jag ska fira jul med min mor och min bror.
Jag ska dit och äta julmat , glo på TV:n och sen öppna julklappar..
Jag har sett fram emot julmaten jättelänge nu för jag va aldrig med jobbet och käkade julmat.

Men innan det ska jag duscha och göra mej i ordning och bli julfin..
Kommer allt att ta bilder så kan ju få se dem senare sen..

Hur ska ni fira jul ?

Jag själv som sagt skrev det översta hur jag ska fira jul.
Men jag är nyfiken på hur ni ska fira jul.

Men jag vill önska alla er en riktig god smarrig jul och massa julmat och godis och mys  med familjen & släkten.

Ps. Jag saknar min lille prins Andreas HAGGE Hagelin <3.
Du är då mitt allt <33.

Ha det bra alla ;)!!!

GOD JUL =)<33 ..

*KOMMENTERA LITE, TACK ;)<33*

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: