2009-12-03 | 23:18:35

3:e december 09

Då har man varit hemma från jobbet...

Enda man har är sovit och haft förgrömmat ont i min arm ;( -
När jag vaknade så satte jag mig vid datorn..
Snackade lite på MSN och kollade min bdb å så..
Sjuk seg dag idag med...
Usch har inte mått så bra över huvudtaget...
Tänker och Saknar en person som jag gillar och jag hoppas att man får träffan snart .
Snackade med han en stund på MSN och sen SKYPE <333.

Därefter så skulle jag till -Psykologen- och det gick la okeej där...
Vi bestämde nya tider å sådana saker...
Men men , de tyckte synd om mig när jag väll visade mitt bandage och sen va min hand sjukt svullen..
Den var som en jävla fotboll =(( .

Efter det gick jag och mamma till KVARNEN för och handla lite granne ...
Jag handlra 2st coca-cola + halöstabletter och mamma handlade lite mat..
Vi snackade allt på vägen hem med ..
Det va vråål kallt och jag frös om mina händer =((.
Men sen gick vi hem i kylan och mamma började maten när vi väll kom hem ..

Men maten var jättegod som mamma gjorde :))..
Älskar morsans käk (= .

Får nog bjuda igen lite sen..

Sen kollade mamma , jag och brorsan på min arm.-..
Man såg min spricka..
En redig spricka är det...

Sen gick jag hem till kattena och kelade med dem...

Snackade med folk på MSN--
t.ex :

Danne , Johannes och några till...
Usch vad trött jag är =/ .,

Hungrig är jag med...

Peacee ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: