2009-12-28 | 04:49:01

;'(<333.

Kära dagbok !



Idag är det ett tag sen jag hörde något ifrån dej..
Jag börjar att bli orolig mer och mer nu..
Snälla , höra gärna av dej ..
Min oro växer som in i helvete efter dej....

Varför skulle det bli såhära för ?!!
Hoppas att du inte har lämnat mej för då kommer jag aldrig att förlåta meej....

Faan faaan =(.
Inga vänner som vill stötta än heller....
Vafan är det för fel jag gör ??

Snälla , kom tillbaka =( .

Jag orkar inte att känna mig så fucking ensam...
Jag vill såå gärna träffa dej när som ju....

Men det blir nog i sommar som sagt...

Du är fan mitt allt...
Jag är tacksam för att du har stöttat mej ....

Men vet inte hur jag ska säga det , men men .....

JAG GILLAR Deeej <3333.

Peace <333333 ...



1 Kommentarer
Andreas:

mitt internet fuckar ofta men du behöver aldrig vara orolig för mig gumman =)

2009-12-28 | 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: