2009-12-30 | 21:24:19

30 dec 2009

Idag har man sovit rättså länge för jag mår inge bra idag överhuvudstaget ;( .
Känns så tråkigit allting bara .....
Jag somnade i soffan natten till idag......

Jag har bara chillat som vanligt och sen kollat min bdb annars ingenting...
Finns inget att göra heller , bara ugglat vid datan och sen har man sovit åter sovit...

Syrrans kiille kom på besök också...
Lyssnat på musik och snackat lite med HAGGE också,men inte såå  mycket :'( ...
Känns som jag har gjort nåt galet =(...


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imörrn blire och festa men har inte så mycket cider kvar =(, för jag och syrran drack lite igår.....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag saknar hagge mest av allt och jag vill ha sommar såman kan träffa honom <3.
Känns så tomt att man inte har någon att älska å så...
Bara dej jag vill ha gubben min och jag kommer alltid att finnas för dej , bara så du vet.....


Kan inte ni anonyma låta mej bara va ....
Vad fan vill ni mej ??
Våga visa vilka ni är fan fAan :@....


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: