2009-12-02 | 22:37:57

2:a December



Otur och olycksfall idag då :( .

Imorse när jag väll skulle dra till busse så halkade jag och föll handlös i asfallten ;(.
Jag reste mig själv upp och jag drog till mamma fort som faan och jag kunde inte röra min arm :(((.
När jag kom till mamma så ringde jag jobbet och sa som det va och sen efter det ringde jag vårdcentralen ..
Jag åt fruktost och sen tog mina mediciner å så och sen drog jag till Vårdcentralen och jag fick vänta en bra stund.
När jag kom dit så fick jag sitta coh vänta en bra stund och det va sjukt jobbigt .
Efter det så fick en läkare eller sköterska klämma på armen..

Sen ringde jag hem till mamma och sen att jag var tvungen att åka in till akuten i Motala.
När jag väll kom dit så fick jag byta om det till en skjorta..
Så röntga min arm och sen efter det fick jag vänta ett tag ..
Vilade en stund och sen fick jag sätta mig i ett väntrum och jag va så trött så jag små sov hela tiden.

Innan det träffade jag mon kompis , hennes kille och deast dotter medans jag väntade på taxin in till Motala.










0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: