2009-12-22 | 22:36:03

22 dec 2009

God Jul & Gott Nytt År 2010 , på er alla bloggare och läsare  <333 .

Då har man allt vart nere på stan och kollat läget lite och jag var med en killkompis från Tallboda.
Innan det på morronen så fick jag allt näsblod för jag va allt för trött och hänging.
Hade varit uppe hela morronen och lite sömn fick jag allt , men inte såå länge precis...
Är fanimej dötrött idag och det blir nog att lägga sig tidigt idag xD ....

När syrran kom hem så slocknade hon i soffan framför en film..
Efter det så klädde jag på mig o sen drog jag o Tim neråt till stan .....

Jag skulle handla julklappar till mamma och brorsan....

Sen mötte Danne meiijj nere på stan så vi " tuttlisan Maliin " och några tilll...
Hahahaha palla fjortisar...
Äcklar mig totalt ....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: