2009-12-17 | 22:44:38

17 dec 2009

Imorse ringde polisen mig vid 8:00 och frågade efter ett nummer.
Efter det gick syrran till bussen och jag låste efter henne och sedan gick jag och lade mig.

Jag sov ca till 16:00 sedan gick jag upp och snackade med mamma i telefon.
Jag har kännt mig häning hela dagen och i går hade jag feber det har ja även i dag med.

vid 17:30 kommer syrran till mig och slumrade till i fåtöljen en stund.
Och när ja väl gick till mamma så satte hon sig vid datan.

Innan ja gick till mamma satt jag vid datan en stund.

Och sen nu i kväll ska ja gå till mamma och duscha för att ja ska ha rent hår till i morgon då ja ska klippa mig.
Men ni får ha de så bra.

ps: Jag saknar min Anderas Hagge Hagelin<333.

Puss och Kram och godnatt .

 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: