2009-12-14 | 20:01:44

14 december 2009

Imorse skulle man iväg till Motala och röngta armen .
Men innan det fick jag sitta i väntrummet och vänta på min tur att få komma in i röngtensalen för och röngta armen och jag hade jätteont som fan i armen =(=( .
JAG hatar att ha ont i kroppen hela tiden =/ .

Lite senare fick jag allt vänta igen och sen kollade en läkare på min arm och han hette Stefan Björne .
Sen fick kollade han min hand för jag sa att jag hade ont i den och han sa att jag skulle ner till röntgen igen för och kolla handen.....

Usch vilken långtråkig dag...
Satt och kollade på tv:n och jag började bli tröttare och tröttare och medicinen slutade allt värka med...

På morronen när vi väll va inne i Morala eller påväg dit så mådde jag så illa =( .
Enda jag åt denna morron var ett äpple och det va nog gammalt och sen var det såå varmt i bilen...
Hade så fucking värk i hele huvudet med =/ ....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: