2009-12-26 | 22:58:00

½år sen du lämnade mej. Varför just du;'(;(<33?!

MIN ÖGONSTEN <333333.
Mammas lilla älskling..
Sáknar dej mer och mer och varför lämnade du mej =((( ???




½årig saknad efter dej gubben :'(<333.
Varför skulle du just lämna mej och oss andra som älskade dig :(..
Mammas lilla ängel är du <333.

Snälla , kom kom kom tillbaka till mej för fan =(.
Hade dig sen jag blev 19 eller 20år gammal..

Hade en katt innan dej som påminde om dej och han fick jag i 12års present ;(<333.

Pussss pussss =( <3...






½år nu sen du lämnade livet och du lämnade mig :'(....

|| REST IN PEACE (@)(L):'( . ||









VILA I FRID :'(<333.
Älskar deeej :'(<333-
PEACE<333.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: