2009-12-10 | 22:23:18

10 december 09


GRATTIS CECILIA SVENSSON PÅ 21-ÅRSDAGEN <33.
PUSS PUSS GUMMAN .
HA DEN ÄRAN =) !







Idag har det varit en sån sjuk seg dag så man har nästan i stort sätt sovit hela dan ^^.
Fråga mig inte varför..
Jag mår si och så faktiskt, både bra och dåligt ..
Det är dock många saker man tänker på som man inte kan släppa och det är en jobbig känsla..
Tänker på dig sötnowzen min o jag vill att vi skall träffas snart och det är jobbigt när det tar 100år...
JAG förståre samtigt att du är blyg och det är jag med så det sjunger om det ...

Innan nu ikväll har jag varit hos morsan och käkat..
Det vart spagetthi och köttfärssås o det var über gott ;) .
Det va 100år sen eller nåt jag käkade det... *hihihi* .

Sen när jag väll satte mig vid MSN så jag fick jag skumma saker skrivna och det va inget kul att läsa det..
Det va t.ex : " Ska skära halsen av dig din jävla horunge  " .

Jag ska till polisen imörrn kl. 10:00 på förhör och sen jag göra en anmälan till och jag är trött på allt hot nu !!! :(.
Jag har fasen snart ingen ork mera och vafan vill alla mig egentligen ?!!

Vid 8:00 ska jag ringa tandläkaren och avboka min tid kl.10:00 ang måndag 14/12-09..
Nu ikväll är allt segt så man bara vill gå och lägga sig eller nåt...
För jag känner mig såå ledsen och ensam....

Saknar och tänker på min ANDREAS HAGGE HAGELIN <3333.
Jag kan inte sluta att tänka på honom....

Blir o nanna kudden snart då ^^.
Ligga och tänka och sakna <3 HAGGE <3 , blire nog att göra som jag gör varje dag och natt, som sagt hela tiden!

PS. ONT I KROPPEN MED =/ .

 Pusss pusss <333



 

 

1 Kommentarer
Häggie:

Aww saknar å tänker på dig med ^^

2009-12-10 | 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: